Milyen élelmiszert csomagoljunk, ha egy napos túrára indulunk?

Ha csak egy napos túrára indulunk, akkor egyszerűbb dolgunk van, hiszen nem kell a reggeliről és vacsoráról gondoskodni. A rövid túrákon próbáljunk olyan élelmiszereket fogyasztani, amelyek felfrissítenek, és segítenek az energiaszintünket magasan tartani.

Italok: 

Mivel a megfelelő vízbevitel nagyon fontos a szervezetünk egyensúlyának fenntartásához, ezért minden pihenő alkalmával igyunk pár korty vizet, még akkor is, ha nem érezzük magunkat szomjasnak.

  • víz: erre van leginkább szükségünk
  • izotóniás italok
  • hideg időben: forró tea vagy csokoládé
  • kerülendő: szénsavas üdítők

Izotóniás italok (Kép forrása: http://egeszsegbolt.unas.hu)

Ételek:

Válasszunk könnyen fogyasztható, nem romlandó, jól szállítható és tápláló ételeket.

  • teljes kiőrlésű lisztből készült szendvics sajttal és szalámival
  • mogyorókrémes szendvics
  • sós és péksütemények
  • száraz húskészítmények
  • kerüljük a romlandó élelmiszert pl. majonéz

Teljes kiőrlésű lisztből készült szendvics (Kép forrása: https://midnightsnack.wordpress.com)

Nasik:

Ezekből érdemes többet is bepakolni a hátizsákba.

  • csokoládé
  • aszalt gyümölcsök
  • müzliszelet
  • olajos magvak
  • energiaszelet

Aszalt gyümölcsök (Kép forrása: www.femcafe.hu)

Gyümölcsök:

A vitaminpótlás miatt mindenképpen hasznos magunkkal vinni.

  • alma
  • körte
  • banán

Ha hiányzik a meleg étel:

Néha jólesik egy meleg levest elfogyasztani egy útba eső menedékházban, már csak a hangulat kedvéért is.




Készítette: Purple Online Media Kft. - Webfejlesztés, intergrált marketing stratégia, SEO/SEM/SMO, grafikai tervezés

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close